10 vuotta sitten
Olin kunnon tekoblondi ja aika tyypillinen teini mutta ilman teinimeikkiä
Hain hyväksyntää ihan tyhmillä jutuilla kuten röökin vetäminen ja dokaaminen...
...sitä kuitenkaan saamatta
seurustelin ensi kertaa "pitkään" eli vajaat pari vuotta
häpesin toririnksan ajelijoita

5 vuotta sitten
Olin aika hakoteillä elämäni suhteen
Elin ihmisen kanssa joka ei mun mielestä ansaitse ketään
Meikkasin enemmän kuin Paula Koivuniemi :D
Olin kunnon shopp-a-holic ja mietin liikaa mitä muut minusta ajattelee
Muutin ensi kertaa omaan kämppään muutettuani kotoa pois vuotta aiemmin

3 vuotta sitten
Vietin ehkä kamalimman kevään ikinä sekoitellen ihmisuhdesoppaa ja sekoillen typerästi
olin elämäni ensi kertaa häissä
muutin yhteen nykyisen avon kanssa
hain kouluun ja kävin sitä puoli vuotta kunnes puhti loppui
opin ettei yksinolo olekaan niin kamalaa

1 vuosi sitten
Muutimme kaksioon
Olin ollut vuoden kihloissa
Otin lähes kaikki lävistykseni pois
huomasin erkaantuneeni kavereistani joiden kanssa hengasin ennen muutenkin kuin dokaamisen merkeissä
aloin osoittaa asettumisen merkkejä

Kuluneena vuonna
Tulin raskaaksi
leikkautin otsatukan ensi kertaa yli kymmeneen vuoteen
olen viettänyt aikaa enemmän erään ystäväni seurassa josta erkaannuin
olen oppinut arvostamaan kotia rauhan ja turvan  paikkana
tajusin että en pidä teineistä, vaikka ajoittain kaipaan omaa teini-ikääni (mut ei kai me niin urpoja oltu :D)
Poistin facebookin ja olen jättänyt netinkäytön aika vähälle

Eilen minä:
Nukuin yön viimeinkin hyvin
Hehkutin kuinka saan kohta tavalliset vaatteet päälle
Kirosin vaikeaa olemistani
tein ensimmäistä kertaa kaalilaatikkoa
mietin mitä tuleman pitää

Tänään minä:
Kävin saunassa
Löysin kirppikseltä farkut jotka meinasin ostaa uutena kaupasta v. 2004 tai 2005
naureskelin neliönmuotoiselle mahalleni
ajattelin katsoa valokuvia
Kuuntelin Bad&Ryydiä :D