Viimein, ihmisten kelit :) Töissäkin oli jännittävää, ukkosmyrksy iski. Sen jälkeen eivät maksukortit toimineet, automaattikin meni hetkeksi pois päältä. Joten oli pikkusen kusi puntissa, automaatista ei saa rahaa eivätkä kortit toimi... Moni lähti suosiolla hakemaan rahaa kotoa, tai keskustan automaateista. Eräs sankari mulle jo suuttuikin. Kyllä meidän pitäisi huolehtia että kortilla voi maksaa ja että kyllä on kumma kauppa ja soita sinne varmennukseen. jne blaablaa. Sanoin ettei asialle nyt voi yhtään mitään eikä me voida luonnonvoimille yhtään mitään, eikä varmennus toimi numerollakaan. Vastauksena tuli vain että eihän hänkään voi sille mitään ettei ole rahaa eikä kortilla voi maksaa. Mainitsin että automaatti on pääoven vieresssä, se toimii. Sanoi mulle että mitenkähän ihmeessä automaatissa kortti menee läpi ja meidän koneessa ei. Noh, ongelma on meidän koneen ja pankin välillä. Ei kuulemma ole hänen ongelmansa. Haki kyllä rahaa, mutta nurisi vielä mennessään että on kummaa touhua. Niin olis pitäyt sanoa sille miehelle, että muihinkin maksutapoihin kannattaa varautua ihan vain siksi että sähköinen maksaminen ei aina ole varmaa. Ja automaattinipotuksesta se että automaatti on ihan eri juttu. Ei ne setelit sinne puhelinlinjoja pitkin mene, siksi se toimiikin kun kassan pankikorttivarmennus ei.  Pieni asia josta ukko teki haloon vain koska joutui hakemaan automaatista rahaa. Matkakin on 50 metriä. Toista se on Helsingissä, siellähän ei tällaista käy tietenkään. Eniten koko jutussa vituttaa se ylimielinen asenne. Tehkää jotain ja ei ole mun ongelma. MInä olen uhri yhhyy joudun käyttämään muuta kuin sähkörahaa. Pitkään aikaan ei ole vituttanut olla töissä vaikka valituksia saakin, mutta kun tämä oli ihan turha valitus. Kukaan muu ei valittanut. Mäkin voisin mennä kauppaan ja vaikka mulle sanottaisiin että jollekkin asialle ei voi tehdä mitään, polkisin jalkaa ja huutaisin Korjaa se!