Kävin koiran kanssa lenkillä metsässä.
Mietin miks en ole käyny metsässä moneen vuoteen.
Nyt on täydellistä kun ei ole ötököitä.
Siellä oli kaunista,kuiva kangasmetsä polkuineen.
Kai mä uskon keijuihin ja haltioihin,emt.
Niin pöhköltä kun se kuulostaakin,mutta niihin mä uskon.
Luontohenkiin,noitiin yms.
Niissä on jotain hienoa ja mystistä.Luontomystiikkaa.
Kaiken kukkuraks olen alkanu lipsua vegeksi.Tai no semivegeksi
En tahallisesti,enkä kokonaan vaan sellaseks joka ei syö punasta lihaa.
Voishan sitä syyttää nirsoilusta,mutta makkara on sellanen ruoka,jota en pysty syömään
ilman pahaa oloa.Puol makkaraa ja mahassa heittää ympyrää.
Joten söisin vapaaehtosesti kalaa ja kanaa.
Voisin sanoa että periaateveget on nirsoja ruuan suhteen ja se "en voi syödä eläintä"
periaate on aika ahdasmielinen.
Ihmiset on syöny lihaa vuosisatoja,ja ne joilla sitä ei ole ollu,eli ne on ollu pakkovegejä,
ne luonto karsi pois,koska ne oli heikkoja.
Luonto karsii heikot pois,ja ne jotka ei syö.
Jos pystyy korvaamaan kaikki ravintoaineet kasveilla,niin sitten hyvä.
En vaan pidä sellasista vegeistä jotka ei syö mitään lihaa,ja silti ne voi syödä karkkeja hyvällä
omatunnolla.Niissähän on valtaosassa liivatetta.
Sellanen joka tietää ja on hyvin perehtyny tietää mistä saa mitäkin ravintoainetta,
eikä sairastu puutostauteihin.Niin on hyvä.
Kauhee mäkätys päällä...
No joo...Lenkillä ollessa mietin etten halua törmätä tän kylän ihmisii,
en katsoa niitä silmiin,en nähdä.
Nuoriso on muuttunu niin paljon.
Kaikki jätkät on kaljuja,niillä on maastohousut,pilotti ja maiharit.
Ja ketjut kolisee.
Viikonloppuharrastuksena hakkaaminen ja turpaansaaminen.
Neki ihmiset oli joskus mukavia.
Ja se yks poika,se on mun kaveri.Tai no ei se enää ole,nyt se on tuttu vaan.
Se on ainut jota mä en pelkää,ja jonka takia mun ei tarvitse pelätä.
Se nauraa vielä.Mut mä tiedän että se on vielä se naapurinpoika.
Vaikka ainahan se on ollu sellanen rämäpää.Joka huutaa räkäsellä äänellä haistakaa paska!
Ja ajaa kirkopyörällä täysiä kylänraittia ja kuuntelee klamydiaa ja eppu normaalia.