Joo-o, ensinnäkin ennenkuin aloitan avautumisen työpaikastani ja niin on turha sanoa mulle että vaihda alaa.. En valita siksi että vihaisin työtäni vaan siksi että mua yksinkertasesti vituttaa kyykyttäjät ja marisijat. Tänään oli helvetillinen päivä, voiko kassalla istuessa tulla hiki? Kyllä voi, helvetilliset kuusi tuntia viuhdot menemään kun on ruuhkaa ihan  *insert ruma sana tähän*. Ja vain siksi että meitä on kokonaiset kuusi henkeä töissä, joista kolme istuu kassalla, kaksi myymälässä sekä yksi neuvonnassa. Joten ruuhkan tullessa meillä on yksi henkilö joka voi tulla kassalle apuun, koska neuvonnasta ei saa lähteä ja myymälässä pitää olla yksi henkilö neuvomassa asiakkaita. Ja se on joidenkin niin helvetin vaikea ymmärtää. Ja minä en tiedä miksi meillä on niin vähän väkeä töissä. Tai sitten ihmisiä on enemmän liikkeellä kuin normaalisti. Vaikea sanoa. Ja sitten eräs valopää alkaa valittamaan kovaan ääneen jonossa kuinka hän on sairas ihminen ja kuinka sairaita ihmisiä jonotutetaan meillä yhyy... Juuri näin. Voin kysyä että minkä helvetin takia pitää ahtaa itsensä kauppaan perjantaina pahimpaan ruuhka aikaan- JOKA IKINEN KERTA- jos ei kestä jonottamista. Sama virsi aina. Kannattais käydä kaupassa aamulla ennen yhdeksää, koska ruuhkat alkaa puol kymmenen aikaan suunnilleen. Se on aika vakio. Toinen ruuhkasuma on neljän-viiden aikaan kun ihmiset pääsee töistä ja sillonki pitää tunkea valittajien kauppaan kun meillä on AINA ruuhkaa. Joopa joo, miksi mulla on sitten aikaa käydä vessassa ja viikkailla pusseja yms. haha. Ja sitten siihen kyykytysjuttuun. Minulle ei tarvitse puhua eikä tervehtiä, olenhan duunari ja luuseri kun olen kassalla töissä. Alinta kastia siis, eikä mulla voi olla koulutusta eikä mitään kun olen kassalla töissä Kassahommat on tyhmille. Rouva/Herra Elitistiperse vois itse istua siihen tuoliin joskus ja kokeilla kuinka helppoa homma on ja ottaa haukkuja niskaan sekä palvella ihmisiä. Ja voi kyllä olin erään Elitistiperseen muksun kanssa samassa lukiossa, vois varmaan järkyttyä jos kuulisi että hänen lapsensa on ollut duunarin kanssa samassa koulussa, laskee varmaan koulun pisteet roimasti =D. Ja luulin että en ikinä vois tehdä hommia kassalla koska elin siinä luulossa että se on ihan hirveetä ja kassaneidit on oikeasti tyhmiä koska ne ei sano vastaan ja nuolee asiakkaiden persettä suunnilleen. Mutta aika lepposaa hommaa, kun se muodostuu rutiiniksi niin kaikki menee hyvin. Niitä paskapääasiakkaita on oikeasti tosi vähän ja suurinta osaa ihmisitä on suht helppo miellyttää. Mun korvista vaan tulee ulos sellaiset ihmiset jotka luulee kaikkea ihmeellistä ja siksi on niin hankalia, eikä ne edes halua ymmärtää miksi minä teen asiat siinä kassalla tietyllä tavalla. Kuten se että jos tuotteesta puuttuu viivakoodi, sanotaan minulle että se maksaa viisi euroa. Kiva tietää mutta en tee sillä tiedolla yhtään mitään, tarvitsen viivakoodin tai sen numerosarjan viivakoodin alapuolelta ja joudun sen soittamaan vaikka kuinka huutelisit vieressä että viisi euroa, viisi euroa kun minä olen puhelimessa.(Ei me puhelimessa siis turhanpäiten juoruta ja jono seisoo, kyse on numerosarjan kysyminen tai muu korjaus tuotteen hintaan, en saa tehdä sellaista itse kysymättä osastolta lupaa)  Ei ole kyse siitä etten usko, en vain saa kassaan lyötyä numeroa viisi ja euroa, meillä ei ole sellaista toimintoa. Sellainen toimii ehkä jonkun pikkukaupan vanhalla koneella tai kaupassa jossa on muutamia kymmeniä tuotteita. Meillä on useita tuhansia. Ainoa asia mitä pyydän on ymmärrys, ei ne koneet toimi kuin ihmiset luulee. Luulekohan ihmiset että mun homma on vaan istuskella siinä ja painella nappuloita. Helppoa kuin mikä tietenkin O_o Joo-o kassatäti kiittää =D