Mua pelottaa niin paljon tällä hetkellä että oksennan kohta.Kuvottaa.Pelkään että oon tehny emämunauksen.
Sekaantunu varattuun jätkään.Vaikka eihän mitään kovin vakavaa tapahtunu,mut silti.Mut mä en ole yksin syyllinen.Koska se ei edes yrittäny estää.Mut jos olisin tienny että se on varattu olisin jättäny rauhaa.Mulla on niin huono olo.Ja nään sen melkein joka päivä.En varmaan saa edes nukuttua yöllä.Jos menisin sen luo ja pyytäisin anteeks,koska eihän me tunneta toisaalta.Olisin ainaki paniikissa jos puoliks vieras tulis ja hyppäis kaulaa ja selittäisi kuinka pitää musta.Olishan se imartelevaa.Ja kun en ole asiasta varma,enkä kehtaa mennä kysymää.Toivottavasti asia selvii,koska tää olo on ihan sietämätön.Enkä millään haluisi alkaa oksentamaan kesken koulupäivän silkasta paniikista.Mutta oon aika varma että kaks ihmistä mun koulussa liittyy toisiinsa,ja se jätkä on toinen osapuoli.Pitää pitää korvat ja silmät auki.Mut jos asia rakee mun huonoks onneks,Mitä sitten tapahtuu.Olen enemmän paniikissa?
Toivottavasti paniikkihäiriö ei tule yhtäkkiä.Pitää ottaa selvää.