Mmh, nyt kun vuodatus taas toimii tuntuu että ajatukset eivät kaipaakaan enää purkamista. Olen vain tyhjäpää:D Nyt on tulossa ihan hirveästi näitä BB-voiteita joita mainostetaan uutuuksina... Voisin sanoa että oikeastaan näillä marketteihin tulleilla BB-voiteilla ei ole mitään tekemistä oikean BB-voiteen kanssa. Vesitettyjä versioita.  Onhan se varmaan täällä länsimaissa uutuus mutta Japanissa ja Koreassa näitä on ollut markkinoilla jo päälle kymmenen vuotta. Miten niin laahataan jäljessä? Vertasin Garnierin ja Lorealin BB-voiteita Misshan ja Skin79:n BB-voiteisiin. Länkkäriversio ei peitä ja on koostumukseltaan lirua. Lopputulos on myös tahmea ja sävyjä ei ole mun kaltaiselle kalpeakasvolle. Misshalta löytyy tarpeeksi vaalea sävy joka peittää hyvin ja levittyy ihan kohtalaisesti. Kyseessä siis Missha Perfect Cover BB-cream sävyssä 13, mulla on myös Missha Signature Real complete BB-cream joka on vähän ohuempaa eikä haise niin kosmetiikalle kuin Perfect cover. Sekin sävyä 13. Riittoisaa :) Skin79 on suht paksua jankkia jota ei tarvitse paljoa. Peittää todella hyvin ja levittyy kuin unelma, mutta sävy on mulle väärä. Inasen liian tumma ja vetää kasvot harmaiksi. Tosin voisi toimia jos levittäisin paremmin ja ohuemmalti, luulen että sävyeroa ei huomaisi kukaan muu kuin minä. Inci listathan näissä on pitkiä kuin nälkävuosi, mutta mulla ei ole mitään allergioita tai yliherkkyyksiä ollut kuin ripsivärien suhteen joten olen uskaltanut käyttää näitä ihan surutta. Tuoksut voisivat olla jotain muuta kuin mummokosmetiikka :D Repesinpäs näihinkin "uutuuksiin".