Yhh. Lakko alkaa perjantaina sillon ei ole töitä. Ja mua vituttaa että mä en saa olla sellainen kuin olen. Ympäristö painostaa muuttumaan. Koska on määritelty mikä on normaalia ja mikä ei ja sen mittapuun mukaan mä en ole normaali. Enkä mä tahdo mitään vitun painostamista enkä muuta paskaa että kiitos vaan. Ja mun nihkee suhtautuminen johtuu vaan siitä että en yksinkertasesti halua muuttua enkä näe miksi pitäisi. Ja nyt oon vitun itsekäs yhyy, mun pitäs ajatella muitakin. Joo mutta tässä asiassa mun ei tartte ajatella, ajattelis ihmiset omalle kohdalleen. Ja kun ihmiset tulee kauppaan miks ne ei osaa lukea mainoksista kuin kaksi ekaa sanaa? Jos on Euroshopper-juusto kolme euroa ja saman lapun kohdalla on Valion juustoja sekä niitä euroshopperin juustoja (ei sekaisin keskenään kumminkaan) Niin otat siitä sen Valion juuston ja luet lapusta juusto kolme euroa. Tulet kassalle ja hinta ei tulekkaan oikein. Ja sitten valitetaan että on ihan tosi harhaanjohtavasti laitettu!! Ei vittuuu mitä urpoja. Mua kyrpii tollaset kun ei  tajuta eikä osata lukea. Mustakin on ihan vitun harhaanjohtavaa kun lapussa on tuotteen nimikin laitettuna.lol =D. Ja sitten selitetään että lappu oli sen kohdalla. Ihmiset lukee mitä haluaa.  Ja mua vituttaa että lyhyt hame=myytävänä.  Joo lähtee niin vitun halvalla. Ja se että seksiä tursuu joka helvetin tuutista ja hirveetä hehkutusta. Joo pillu se maailmaa pyörittää. Mua ihan yrjöttää, Use me, choke me, throw me away. Välineellistä. Miks mä tunnen itseni aina vaan välineeks? Hyi vittu.Vois lähtee kattelee kaloja.