Tämä on taas niitä aamuja....
Näin niin outoja unia viime yönä, edelliseen asuinpaikkaani liittyen.
Olin kylässä kahvilla ja kaikki oli hyvin.
Sitten näin unta lapsista mutta se oli jo toinen uni.
Mietin tulevaisuutta ja sitä haluanko mä edes lapsia.
Ei lapsissa mitään vikaa ole ja varsinkin se että ne olis omia. Ei ajatuksena yhtään paha.
Maailmassa vaan on niin paljon vikaa että en tiedä haluanko lapsiani katsomaan kun ihmiskunta
syö itseltään pään irti. Minä en ehkä ole sitä näkemässä mutta mun lapset tai niiden lapset voivat olla
näkemässä. Luomakunnan "kruunu" on kaivanut itselleen kuoppaa ja vaikka pohja jo häämöttää
niin kaivetaan lisää,jos siellä olisi vaikka aarre. Ei opi ei.
Koulutetut simpanssit johtaa maailmaa.
Raha on toisarvoinen juttu,ainakin mulle. Saahan sillä kaikkea kivaa mutta loppuenlopuksi ei se mitään
täytä. Maksat jostain karseesta kasarisohvan värisestä laukusta 3000 euroa ja merkki on präntättynä
mikroskooppisena johonkin reunaan. Sitten voit ostaa ihanan kivannäkösen laukun kirppikseltä parilla eurolla ja tuotteella on hirveä tunnearvo. Luopuisin mieluummin siitä karmeudesta vaikka parilla kympillä, krääsä on krääsää vaikka maksaisi miljoonia. Ja krääsää on niin monenlaista että sitä saa aina jostain.