Ruskaa pakkasella, paskaa rukkasella. Ruska taitaaki olla mun uus lemppari=P Mut haukuttii nössöks ku lantrasin Ruskaa Spritella=D Mut olishan puolukkaviini puolukkamehulla ollu parempaa jamjam. Mut en tullu kattoneeks prosentteja tota ostaessani ja Ville huomautti että volaa löytyy 21.... Yllätyin että mulla oli kivaa kun en ollu oikein halukas lähtemään mihinkään koko päivänä. Nyt on hauskaa vaikka pää onkii vähän kipee. Kuuntelen jotain karseita rallatuksia ja hörpin puolukkamehua. Kuten maikkarilla pyörinyt Jonna Kantolan Kesä kiinnostaa biisi. Se tuli aina ohjelmien välissä. Sit mua ärsyttää vieläki kun neloselta tuli peliohjelma Blast missä kaks pelaajaa pelaa jotain peliä (tässä tapauksessa Spyro) toisiaan vastaan. Ja yks kaveri oli siinä ohjelmassa ja se voitti kun oli keränny enemmän timantteja mut se juontaja ei nähny sitä ja se toinen pelaaja voitti. Joo-o tänään luvassa hihittelyä ja kaikkee kivaa häähää. Ville ilmotti et vapuks olis tiedossa Hirviahon mökkireissu ehkäpä. Tai ainaki joku oli varannu mökin ja pitäs vaan arse raahata paikalle. Olishan se kiva lähteä kun en oo ikinä missää ollu. Koht on kesä ja lämmintä mmmm-m. No en mä väheksy muitakaa vuodenaikoja mut kesä on paras. Keväästä ja syksystä en enää niin välitä ku ne menee aina sellasessa sumussa. Ennen meni vaan syksyt mut nykysin menee keväätkin. Ei ole mitään järkeä O_o Onneks ilma on nyt puhdistettu niin on parempi olla. Joo iskelmää tuutista lisää. Kyl mä tunnen itteni vanhaks ku pikkupojatki kymmenen vee teitittelee =D Miks suomi-iskelmä on niin hyvää?