Joo loistava fiilis...in my ass!!! Kesti se sen pari päivää ja tänää olis voinu ampua kaikki. Olen mukava ja ymmärtäväinen mut ei kiinnosta paskan vertaa olla tuntemattomille mulkuille sitä. Mä en halua olla mikää tuntemattomien paska-astia. Jos joku olisi tänään tullu napisemaa jostain tai edes käyttäytyny ylimielisesti olisin tullu silmille tiskin yli. On tuol nupissa varmaa jotain vialla ku itkettää koko ajan ja on niin paskoja ajatuksia. Vaikka ne kuinka yrittää tunkea jonnekki takaraivoon ja ajatella positiiviseti niin aina repeää ja ei pystykään enää. Eikä mulla ole edes syytä tai en tiedä sitä. Tuntuu vaan pahalta ja siltä että ei jaksa mitään ei edes hengittää. Työmotivaatio nolla, koulumotivaatio kymppi. Ehkä räjähdykset johtuu mun työstä kun oot työkses mukava vaikka tekis mieli heittää kirveellä päähän. Ja joku saatanan paska yritti pölliä mun auton. Ajattelin että meen autoo yöks ja jos tulee uus yritys niin varkaalta irtoo pää tai heitän jollain haisevalla. Lukko paskana mut ei oltu viety mitään (ihan ku siel ny olis jotain ollu). Oli varmaa pettymys kun mun corolla ei ollukkaa mikää huipputuunattu teinicorolla mahtavalla soittimella (jonka olis voinu pölliä). Kyl toi kulkee mahtavalla metelillä ilmankin ja töyssyssä on kivi perseessä. Mietettä pukkaa. Ja kuka väittää että kannattaa ruveta pyörittelemään ajatuksia nukkumaan mennessä. Sillonhan ei saa edes unta enää!! Mut parasta on kun rupeet nukkumaan ja ajattelet vaan jotain hyvää asiaa ja sitten tavallaan pikkuhiljaa luisuu uneen niin ne ajatukset sekottuu ja niistä tulee ihan outoja. On sellanen rento vetkula olo ja ajattelee ihan omituisia. Siihen ei edes herää enää kunnolla  vaan tajuaa että ku ajatukset on tämmösiä niin kohta nukahtaa. Ei mitään sellasia asioita jotka vaivaa tai mitään paskaa.