Musta tuntuu että paskaa sataa niskaan joka suunnalta.Mä tunnen itteni hulluksi jotenki.Vai johtuuko se siitä että todellakin ajattelen liikaa.Toisena päivänä kaikki on hyvin ja on hyvä olla,toisena päivänä tuijotan vaan tyhjää ja olen hyvin poissaoleva.Mikään ei kiinnosta,ei tekisi edes mieli nousta sängystä.Tänään on sellainen päivä.Jumitan.Tuntuu että sekavuus pään sisällä vaan lisääntyy kun ajatteleekin kuinka sekavaa se on.Sellainen kierre,että hulluus lisääntyy ajattelemalla että on hullu.En mä hullu ole.Mun runotkin,kyllä ne näyttää aika sekavilta ja päättömiltä,mutta jokaisee lauseesee on järkevä selitys.Mä haluun vaan antaa ihmisten ajatella mitä ne sairaat sanat meinaa,ne jättää paljon tulkinnan varaa.Kulmat taivaassa meinaa kerrostalon ylintä kerrosta.Mä inhoon sieniä metsässä,ne haisee ja on liukkaita.Kyllä mä tykkään niitä syödä,mutta syksynen metsä.Yäk!.
Mä olen jollain tavalla hukassa,mä en ikinä uskonu tulevaisuuteen.Ja pessimistikin vielä.Näillä näkymin lähden Lappiin opiskelemaan,jos pääsen sinne kouluun.Tänhetkiset tunteet vaikuttaa valintoihin vaikka ne ei saisi.Ei ikinä.Mä olen vielä nuori ja jos sössin mahdollisuuteni jonkun ihastuksen takia kadun sitä.Koska vaikka olisi kuinka ihastunu,se menee ohi.Nyt olisin ehkä valmis luottamaan johonki toiseen.Tiedän miks mun ihmisuhteet kaatu vuos sitten.Vanha suola,ja liian vähän aikaa.Nyt tuntuu että vois jopa asettua aloilleen asumaan jonku kanssa.Sekin on vaan hetkellinen tunne.Jos toteutuisi käytännössä,niin pari viikkoa ja tuntisin oloni vangituksi.Enkä vielä ole edes täysikänen,joten mitä voin tietää uusista mahdollisuuksista,kun on sekoillu pussikaljalla puistonpenkillä.Kai mä liihotan läpi elämän kokeilemalla suhteita erilaisten ihmisten kanssa kuitenkaan mitään pidempiaikasta aikaansaamatta.Olishan se plussaa olla sellasen ihmisen kanssa josta oikeasti pitää, ja olis jotain yhteisiä piirteitä tai jokin asia joka yhdistää.
mutta mä en ole persoonana helppo,koska pitää ymmärtää sekavuuspuuskia ja olla kiinnostunu samoista vapaa-ajanviettotavoista.Eikä saa olla ahdasmielinen ja sanoa heti emmä viitti tai jaksa.mä haluan volkswagen kleinbussin.Mä haluan oman kiinteän yhteisön joka koostuis samankaltasista ihmisistä ja jotka ajattelis samoin tavoin.Vähän niinku perhe.Ei salaisuuksia.