Yhh... Tuntuu että koko maailma tunkee mun kotiin tietokoneen välityksellä. Jos ei kotiin niin päähän ja ajatuksiin ainakin. Ajattelin vetäytyä tästä bittimaailmasta hetkeks muualle, olis kiva nähdä kavereita ja muutakin maailmaa muutenkin kun pelkästään kuvan välityksellä. Käytän liikaa energiaa muiden ihmisten asioiden ajatteluun ja vaan siks koska käyn netissä stalkkaamassa ja huomaan asioita jne... Oon liian kiinnostunut muiden elämästä kuin omastani enkä jaksa enää semmosta, ajatukset kasaantuu ja oon typerä. Kaikki on ihan sekaisin mun päässä, liikaa vaihtoehtoja maailmassa enkä tajua miks mä yritän pakottaa itseni valitsemaan jotain vaikka en tarvitse mitään, mulla on jo kaikkea. Yksi asia on minkä haluaisin kotiini: Olkkarin seinän kokoinen seinävaate. Lahteen siis vaikka Qomena lopetti, siellä pitäis olla samantyypinen liike tilalla. Haluisin kaikista rojuista eroon lisäksi mutta en ole saanut aikaiseks viedä niit kierrätykseen. Katoin sen ohjelman hamstraajista, enkä halua että mun kohtalo on samanlainen O_o Jänskättää meno sinne Rastilaan.. mökkiki varattu jo kuukaus sitten, Villen pitäs vaan kysellä ketä sinne lähtee mukaan? Mitäköhän siitäki tulee... Mä en ainakaan aio lähteä sinne vaan dokaamaan kolmeks päiväks kun mun kunto ei kestä ja kuitenki jos pitää liikkua johonkin niin hukkaan muut tai häviän itse ja vieraassa paikassa se on ehdoton EI. Pitänee katsoa hankkiiko liput Tuskaan kun en ihan hirveesti ole musiikin perään ellei jotain überhyvää tule vastaan. Olishan se kokemuksena kiva vaikka ei bändejä meniskään kattomaan^_^