Mä haluan sellaisen elämän,että kukaan ei kerro mitä mun pitää tehdä,
ja että mun ei tarvitsisi tuntea huonoa omaatuntoa tekemättömistä kotitöistä.
Ettei mua painosteta mihinkään vaan saisin itse tehdä.
Minä elän pakolla,koska mun täytyy.
Pitää välittää muista ihmisistä,koska en haluaisi olla itsekäs.
Se ei riitä että mä elän,
mikään ei riitä,
ei koskaan.

Tottakai välitän muista muutenkin,mutta tuntuu että koko elämä pyörii rahan ympärillä.
Mun on pakko päästä pois kotoa,
Ei mun ole täällä pakko tehdä mitään,mutta painostus on hirveä,eikä mikään riitä.
Ja tulee huono omatunto jos en tee.
Koskaan en ole vanhemmiltani pyytänyt apua,enkä rahaa,enkä mitään.
En osaa pyytää,koska siitä tulee huono omatunto
Aivan kuin jäisin velkaa
Olenhan mä jo velkaa...elämäni.
Enkä tahdo olla velkaa kellekkään,mitään.