Juu...Lisää noita mökkireissuja...Tänä aamuna sai onneks nukkua persehomeessa.Ihanaa päästä huomenna kotiin.Äitin suu loksahti auki kun se näki että tulin ovesta.Tosin vaan käymään kotona.Mietin hirveesti viime kesää.Miks mä olen tässä pisteessä kun olen nyt.Mun pitäis olla onnellinen koska kaikki on hyvin.Tai sitten kaikki ei todellakaan ole hyvin.Koulu alkaa.Ensinnäkään,mä en jaksa enkä halua,eikä kiinnosta mennä sinne enää.Maku meni koko koulusta.Väsyttää koko ajatuskin.Ja ne mulkut ihmiset siellä.Mitä pahaa mä niille olen tehny?Eräille kyllä riittä sekin että olen olemassa.Ja tunnen just niitä vääriä tyyppejä,niitä täydellisyyksiä.Kyllä seura kelpaa heti jos jää yksin..Kuka tahansa kelpaa ettei tarvitse olla yksin.Voi kamala.
Koko koulusta meni joukkohenki kun abit lähti keväällä.Silloin kun meni kouluun siellä oli pirteä tunnelma,ja hyvä ilmapiiri.Nyt siellä puhutaan selän takana ja puukotetaan selkään.Ainoa ihminen jolla oli samoja ajatuksia,kirjoitti viime keväänä.Paska.Tunteja kului rupatellessa.Kyllä se känkkäränkkä nosti päätään välillä..Oli kivaa piikitellä ja piilovittuilla.Kai ne tajusi mistä on kyse,eikä tullut enää kyselemään missä muut on.Se olikin yleensä ainoa asia mikä yhdisti.Ruokkiksellakaan ei mahdu enää samaan pöytään vaikka on tyhjiä paikkoja.Ne on yllättäen "varattu" jollekkin.Suosiolla kivojen ihmisten seuraan,niitä on vain kaksi meidän koulussa.Niitä kahta ei huolita ikinä mihinkään niistä puhutaan paskaa.Kaikki vaan sen vuoksi ettei kukaan tunne heitä.Eikä kukaan edes viitsi vaivautua.S:n ilme oli näkemisen arvoinen kun menin juttelemaan niille ja viihdyin,en mennytkään sen viereen istumaan.Paikkahan olisi ollut varattu,joten miksi vaivautua.Oppinut olen ainakin sen että ensi vuonna käyn kouluni ilman muita.Olen kuin koulussa ei ketään muita ihmisiä olisikaan.Olla omassa maailmassa,ja räpeltää omia juttuja.Jos jollain on oikeaa asiaa niin sitten poikkeus.Mutta hätävaraksi en enää suostu.Etsikööt muualta.Jos ei yksin pärjää koulun käytävällä,niin mites sitten elämässä muuten.Elämä opettaa.