Olisi tosi kivaa postata kuvia blogiin, mutta jostain syystä en ole onnistunut saamaan sivulle/päivitykseen vain tyhjän laatikon. Ellen sitten ota kuvaa photobucketista. Olis edes toimiva kamera :D Huomenna aamulla hammaslääkäriin klo 8.00. Nyt on sitten molemmat viisurit tulehtuneet sekä kunnon flunssa päällä. Vitsit että tekee gutaa, en edes muista koska viimeksi olisin ollut näin kipeä. Ilman noita hammas/ienvaivoja tämä olisi normiflunssa joka myös yleensä puree muhun tosi ikävästi. Sairastelen niin harvoin. Mut kuume tai lämpö ei nouse. Nyt nousi ja olo on kuin hakatulla ja päässä kiertää rään sijasta chilikastike. On kyllä tosi huono omatunto siitä kun kesken työpäivän lähdin pois, mutta parempi käydä edes yrittämässä kuin jäädä suoraan pois jos huono olo ei ole aivan varma. Aamulla oli vielä ihan ok olo. Kävin eilen ostamassa wowiin peliaikaa. Tuntuu niin vieraalta. Hetki pitää vielä odottaa koska kone ei toimi kunnolla. Sit mä pääsen taas Eversong Woodsiin joka on ehdottomasti mun suosikkipaikka. Ne värit ja kaikki, hiljaistakin on. Harvoin olen nähnyt siellä ketään. Peleissä on mukavaa päästä arjesta irti. Mä ainakin olen tehnyt hahmon sellaiseksi, jollainen toivoisin olevani. Helppo samaistua. Ja mun mielestä hahmovalinta kertoo ihmisestä. Mä en ole ikinä pelannut muulla hahmolla kuin hunterilla. Se pärjää yksin ihan mukavasti ja kumppanina on eläin. Mä en raaski edes luopua hankituista peteistä, vaikka en käyttäiskään niitä. Pelaan wowia niinku jotain simsiä :D kerään kukkasia kalastan ja kokkaan. Siinä sivussa ehkä parit questit :D