Mmmm-m mikä loistofiilis , wowia, jätskiä ja kaikkee hyvää =P Erehdyin kaupassa ostamaan Ben&Jerry's purkin kun mua epäilytti että onko toi muka nyt niin hyvää ku kertaa maksaakin törkeesti. ON SE. Ville pyys jättämään pohjat tosta purkista ja mä luulen kyllä että kohta meillä ei enää mitään muuta syödäkkään ja kumpikin on +100 kiloa =D. Tosin mä en valita, paino on noussu joulusta asti tasasesti ja oon kohta tavoitteessa. Kiva kun kaupasta löytyy viimeinki housuja jotka on kivat päällä. Tai sitten voi kaivaa varastosta vanhoja rytkyjä. Tässä on ollu aika vaikeeta pari kuukautta perhejutuista johtuen, mut nyt tuntuu että huolet olis kadonnu pois ja kaikki olis kuten ennenkin. Ainakin suurimmaksi osaksi. Mee likes. Ja tänäänki oli NIIIIN lämmintä että. Kävelin aamulla kiskalle hakemaan maitoa niin ei tarvinnu edes takkia. Sitten kun kevät tulee mä lähen äitin kans kerää nokkosta ja kesällä lupauduin Mäkibaariin. Kaljat mukaan ja metsään kannon nokkaan istuksimaan. Tuntuu että sellanen ylimääränen jatkuva stressaaminen asioista olis jääny pois. On paljon parempi olla ja hyvä mieli.