Joo olin faceboksin syövereissä aikaisemmin ja se oli ihan oiva paikka kytätä toisten tekemisiä jne. Nykyisin en enää edes ole siellä koska kyseinen paikka saa mut näkemään tehokkaasti punaista milloin mistäkin. Siellä puidaan julkisesti perhe/sukuasioita, haukutaan kilpaa, kerjätään kommentteja/sääliä/myötätuntoa että yhyy kun mua on taas kohdeltu väärin. Miks noita asioita ei voi selvittää henkilökohtaisesti niiden ihmisten kanssa joita asia(t) koskee, eikä vinkua "julkisesti" siitä ja kerätä myötätuntopointseja kertomalla asiat vain yhdestä näkökulmasta. Sehän oli facessa ni sehän on fakta. Mut ilmeisesti monella on paska itsetunto joka kaipaa boostia ja sitä saa kun on aina moittimassa toisia ja itkemässä kohdatuista vääryyksistä. Mä voin myöntää olevani kissaspämmeri. Kuvia tulee kuin sieniä sateella omista lussu-lussuista kun ne on niin ihania. Mut sitten en voi sietää vauvaspämmääjiä :D Mun kersasta ei ainakaan tule yhtä ainutta kuvaa faceen koska en usko että niitä 200 muuta tyyppiä kiinnostaa joka päivä saada kuvaa muksusta edestä ja takaa ja 50 muusta kuvakulmasta "kattokaanykuonniinihkupihku!" tai tilapäivityksiä sairasteluista ja paskavaipan vaihdosta kun sekin on niin ihkua. Ja tietysti päälle helkkarinmoinen mainostus kuinka se oma lapsi on niin erinoimainen ja ihana ja ainutlaatuinen jnejne. Kyllä varmasti äideille onkin mutta tunnen lähinnä häpeää ylenmäärin mehustamisesta. Ehkä onkin kyse mun ajatusmallista. En mä oleta että jokainen suorastaan palaa halusta tietää mitä meillä tapahtuu. Ja toisaalta en halua enää faceen koska on vaikea pitää itsensä kurissa ärsytysten keskellä, saattais mennä hernemaissipaprikaa nenään pussitolkulla ja olla monenmoiset riidat pystyssä. Mielenrauhan vuoksi :) Mutta on siellä ihan fiksujakin tyyppejä jotka muistaa muksupäivityksissään ja vinkumisissaan kohtuuden ja keskitien. Ne on oikeasti ihan hauskoja välillä. Toisekseen näen oikeasti tärkeitä ihmisiä viikottain joten mihin tarvitsee facea jos puhelin toimii jossa on kaikki tarvittava. Mä en halua jakaa elämääni liian monen kanssa.