Mietin tossa just ennen päikkäreitä että jos voittaisin lotossa useita miljoonia, niin olisko mun elämällä enää mitään tarkotusta? Siis sillä tavalla että olishan se hienoa jos olis mahdollisuus tehdä reissuja ja matkailla yms. mutta noin muuten. Mä sekoaisin jos mulla olis mahdollisuudet tehdä melkein mitä vaan koska en osaa valita edes muutamasta vaihtoehdosta koska tahdon kokea ne kaikki vaihtoehdot. Asioilla joita hankkisin ei olis mulle enää mitään tunnearvoa koska voisin hankkia ne niin helposti. Tunnearvo on hieno asia. Jollain mitättömällä ja turhalla esineellä voi olla tunnearvo eikä sitä voi siks heittää pois. Eniten tunnearvoa on esineillä jotka joku toinen on antanut. Mulla on tällä hetkellä tunne että mä en halua mitään, mulla on jo kaikkea. Ja tämä on outoa koska musta tuntuu harvoin siltä tässä hamstrauksen maailmassa jossa tunnun elävän suht usein.  Toivottavasti tää kestäis, voisin myydä kaiken pois mitä oon hankkinu mutta mitä en sitten olekaan käyttänyt. Kotiki tuntuu kodilta eikä kopilta jossa käyn kääntymässä. En tajua miten oon joskus kun alotin Cittarissa, jaksanu tehdä töitä niin paljon kun vaan on annettu ja vaikka yli kuus päivää putkeen. Raha ei enää motivoi mua tekemään töitä. Enkä mä sitäpaitsi jaksa tehdä enää niin paljoa kuin joskus, oon usein väsynyt, eikä se lähde nukkumalla. En tiedä millä se lähtee. Mut jaksan uskoa et joskus tulevaisuudessa pääsen tästä väsymyksestä ja muusta paskasta eroon. Koitan olla stressaamatta asioista ja elämästä noin yleensäkin, pitäs päästä eroon pakon tunteesta ja suorittamisesta. Mut ehkä mä opin =D