Kaikki järjestyy kyllä aina, olen siitä varma. Tämä on valintojen maailma. Mutta kaikki järjestyy aina, on tähänkin asti järjestynyt. Vaikka ei aina omaa päätä miellyttävällä tavalla mut kumminkin. Mä rupeen pikkuhiljaa uskomaan siihen että kaikella on tarkoituksensa koska on tähänkin asti ollut. Vaik ei ole siltä tuntunut. Näin unta että olin omenavarkaissa jollain talolla. Ensin oli normaali omakotitalon piha ja sitten se muuttui autioksi 100 vuotta vanhaksi taloksi ja siellä oli joku haulikkomies. Sitten tappelin unessa eksän kanssa koko yön siitä saanko pelata Segalla Sonicia. Hölmöä. Naurattaa yks homma vieläkin viime viikonlopulta. Olin Heilissä ja tiskillä, siihen tulee meillä työharjottelussa ollut poika joka lähes päivittäin käy meillä. Se kysyy yllättyneenä että mitä mä täällä teen. Kysyn vaan että mitä yllättävää on siinä et kassatäti on baarissa. Se vaan sanoo et on epätavallista. OMG mikä urpo (anteeksi) Luuleko se tosiaan että mulla ei ole mitään muuta elämää ku istua siel saakelin kassan takana? HÄH? Sanoin et kassatädeilki on elämä. Jos tätä elämäksi voi kutsua. Mut olin vaan niin yllättynyt siitä ilmeestä =D Voi perse =P