Sid Vicious-Nuorena kuolemisen jalo taito.Ostin kirjan ja luin sen.Miks jengi palvoo Sidiä legendana?
Rottenhan oli pistolsien päähahmo,mut kai sitä palvotaan eri syistä.Ainakin mulla on eri syyt Sidiin ja Johnnyyn.Kuoltuaanki Sid jättää ne varjoonsa.Osittain.Mut ehkä Sid oli se joka keräs kaiken huomion ja kohun ja sitten se kuoli.Se oli se paha poika.Sitähän jengi etsi,kohua,törkyä kaikkea.Ja jotain johon samastua.Ääripäätä.Porskuttaahan ne Pistolsit nykyäänki,mut ei se ole sama asia.Tosta kirjasta ei voi olla varma,kaikkea ei kannata uskoa,koska se on vaan kirja.Parasta olis kysyä siltä itseltään,mutta se on aika hankalaa.Mitäpä siitä saarnaamaan.J osti kämpän,aivan mahtava! Siinä on asunu joku taidetyyppi,jolla on aika erikoinen maku.Istuin ikkunalaudalla koko päivän ja katselin ihmisiä.Ikkunaprinsessa.Just joo..Mitään en ole kirjotellut kun ei ole ollut mitään.
Koulu alkaa(paska).Siellä on niin ahdasmielisiä ihmisiä,että ahdistaa.J ja P puhuu muista paskaa mutta niillä ei ole katkeruutta äänessä,se ei ole pahaa puhumista.Ne puhuu silloin kun joku oikeaasti ärsyttää.H taas kuiskuttelee "kato nyt totaki" ja sillä on hapan ilme.Itse se on väritön hajuton,näkymätön.Ei pahannäköinen kuitenkaan.Omalla tavalla kaunis.Ärsyttää vaan koska sillä on täydellinen elämä,ja se valittaa koko ajan,puhuu muista paskaa.Ihan kun mikään ei olisi ikinä hyvin.S taas puhuu muista ympäripyöreitä paskajuttuja,eli ei tiedä onko se tosissaan vai ei.Mutta mä olen ainoa joka sen tuntee pidemmältä ajalta.Ajalta ennen kun menin lukioon.Muille se voi esittää pyhimystä,mulle sen on turha yrittää,koska tiedän sen paskateot ja selkäänpuukotukset.Siks se yrittäkin savustaa mua porukasta pois,etten kerro sen paskamaista puolta muille.Ei ole vaaraa koska ei kiinnosta,on sitä tärkeämpiäki asioita.I taas inhoaa mua yli kaiken(?)Se on kaikkien yläpuolella koska sillä on poikakaveri.Seurustelun alettua,se muuttui.Mustakin voi saada ahdasmielisen kuvan,mutta niistä en puhu jotka ei puhu ääneen paskapuheita.On parempi pitää omana tietonaan.Eikä mulla ole varaa arvostella muita,enkä arvostelekaan.Paitsi niitä jotka arvostelee,ilkeellä mielellä."Kato nyt totaki"...
Mutta tottahan se on ettei kaikista voi pitää,mutta koulu ilmapiiri on niin kireä että tänä vuonna se viimestään räjähtää.Niin minun kuin muidenkin välillä.Savonlinan taidelukio olisi ollut varmaan parempi vaihtoehto,mutta uskon että sielläkin on omat "huonot ilmapiirit" tiettyjen ihmisten välillä.Olisi oikeesti kiva joskus olla semmosessa paikassa,missä kukaan ei tappele eikä ajattele paskaa.Me ollaan kaikki ihmisiä.
Mutta meidän koulu on ahdasmielisyyden pesä.Ainakin tämä vuosiluokka.=/