Kemujen saldo: Rikki mennyt kamera, mut saahan sen takuuseen. Jaksoin kumman pitkään, kun normaalisti olen juonut itseni pöydän alle ennen puoltayötä. Kamera täynnä ihan randomeja kuvia ja hauskoja tilanteita, tais siellä olla yks pitkä videopätkäkin.Kaikin puolin onnistunut ilta, vaikka oli vaikeekin hetki siinä jossain kohti, mut hyvä mieli jäi. Ei kukaan kumminkaan ollut kuolemassa vaan lähdössä. Oli mukavaa nähdä sellainen ihminen johon tahtoo tutustua, mutta ei ole oikein ollut mahdollisuuksia pitkän välimatkan takia. Enkä mä tiedä mistä kumman syystä musta tuntuu että oltais tunnettu ikuisuuksia vaikka ollaankin nähty vasta pari kertaa. Mulla on taas jännää ^_^ Pitäis varmaan siivoilla kun lattia on tahmeena. Naapureiltakaan ei tullut mitään sanomista vaikka vainisti se musiikkihomma ja kaikki mut sitten ku otti valkkaria niin se vainistus mun päässä sumeni. Enkä mä tiedä miks mua morkkistaa vaikka ei ole mitään syytä mut sittenpähän morkkistaa, en mä siihen kuole. Vois ottaa tomaattikeittoo ja kuismat. Ja mul on ylläri josta laitan kuvaa sitten myöhemmin