Koulumotivaatio on taas niin kadonnu, kyllähän tää ihan kivaa on mutta haluanko tehdä tätä koko loppuelämäni? Vitsit että on mullaki menny joskus huonosti. Yleensä muistan vuodet jotenkin mutta 2004-2005 on jotenki hämärässä..ja kunnolla. Ja lukioaika noin muutenki mutta siinä ei ole mitään muistamisen arvosta joten ei haittaa. Loma alko tänään mutta töitä olis vielä. Ensiksi meinasin nukkua kunnolla ja sitten vetää ihan rehellisesti perseet, en kylläkään jouluna mutta vaikka sitten sen jälkeen. Ja uutenavuotena hillitymmin että jäis jotain mieleen. Tipatonta tammikuuta en aio viettää kun ei ole siihen mitään tarvetta, siitä tulee tipaton jos on tullakseen,ei sitä erikseen tartte päättää. Oon koittanu pelata Soulcaliburia mutta siitä ei tule hevosenpersettä, Perse-Erkki tulee ja vetää lättyyn. Ja sitte suututtaa. Voiks ympäristönhoitaja olla materialisti? Mä ainakin olen, ei se että mä olen ekoilukoulussa sitä estä. Poden ehkä vähän huonoa omaatuntoa kun pitäs olla kai esimerkkinä ja kierrättää ja tietää siitä jotain ja noin muutenkin tukea kestävää kehitystä.. Mä olen aika huono esimerkki. teen asioita satunnaisesti mutten pakonomaisesti. Tjaa alkaa tavara loppua joten haen kahvia.