Hyvin pieni määrä asioita kiinnostaa, kuten ruuanlaitto ja kirppiksillä lusmuilu. Kokin hommia olisin voinut lähteä opiskelemaan mutta ei se työnä enää nappaisi. Tykkään hyvistä safkoista, syömisestä ja ruokaohjelmien katsomisesta. Erityisesti syömisen kanssa samaan aikaan :D Mulla vaan passaa ruokaideat olemaan todella mielikuvituksettomia kuten makaronilaatikko ja jauhelihakeitto. Mutta pääasia on että saan tehdä itse kaiken, mukavaa puuhastelua. Jos olisi ruokapöytä niin varmaan kattaisin senkin kivasti silloin kun jaksan nähdä vähän extravaivaa ruuan kanssa. Jonkinlainen sosiaalinen ahdistus helpotti kun poistin facen jälleen kerran, mä en kaipaa niitä kaikkia ihmisiä elämääni. Puhelimella mut saa kiinni ne joita oikeasti kiinnostaa kuulumiset ja kyläilyt. On kyllä ollut tosi hiljasena puhelin mutta osaanhan mä itsekin soittaa jos toisten kuulumiset kiinnostaa. Mutta aika vähän kiinnostaa nykyisin. Ei kiinnosta edes ihmisten kanssa hengaaminen pahemmin. Mutta näkemisiä ja kahvitteluja arvostaa enemmän jos harvoin käy missään. Oon hengannut ja soitellut yhden pitkäaikaisen kaverini kanssa nyt enemmän kuin oikeastaan aiempina vuosina, mikä on piristänyt ihan mielettömästi. Yksi niitä harvoja joiden kanssa tykkään viettää aikaa ilman mitään kummempaa tekemistä. Ollaan pelattu pleikkaria kuten joskus ennen :D Väsymys ei johtunutkaan hemoglobiinista kuten olin ajatellut, koska arvo ei ollut laskenut kuin 120. Lähtötilanne oli 135. Yöt ovat aika katkonaisia joten se saattaa vaikuttaa.