No eipä ole juuri mitään kummempia tapahtunu.Ainakaan mitään sellasta mistä pitäis kirjottaa.
Saan sen takin kai sitten mustana.Ja sain mun karvalapasen takasin.
Mä en halua taaskaa lähteä mihinkää kouluihin.
Suoraa vaan töihin johonki.
Ei siinä muuten mitää mutta jos lähden kauemmas kouluun,niin miten seurustelun käy?
Lahti ei ole paha jos on ajokortti.
Helsinki on liikaa.Ja mä inhoon sitä kaupunkia sen kylmyyden takia.
Ihmiset on töykeitä ja inhottavia.
Alkulevottomuus mun olossa on kadonnu.
En pelkää enää.
On vaan aika paljon sellasta mitä en ymmärrä,koska mulle ei kerrota.
Ei vaikka kysyisin.
Joten antaa olla vaikka en haluis antaa periks,mut joskus on pakko.
Tiedän ettei saa olla liian ylpee,koska palautus maanpinnalle ei tunnu kivalta.
Silti olen ihan liian ylpee myöntämää olevani joskus väärässä.
En pidä siitä että mun yli kävellää.
Enkä halua olla mikää ovimatto joka aina tekee kuten sanotaa.
Enkä tee sellasia asioita jotka ei tule luonnostaan.