Tänään Lahdessa shoppailemassa, miekkonen osti farkut ja minä kaikkea ihmeellistä. Ostin Lushin kaupasta Karma-palasaippuan ja on ihan parasta, tuoksuispa mun kämppäkin tältä. Yks mun vanha rinnakkaisluokkalainen oli myyjänä siellä mutta ei se muistanut enkä viitsinyt sanoa mitään. Siellä oli niin paljon saippuaa että silmät vaan kiilui mutta ostin kumminkin kohtuudella minimipalan enkä halunnut joka laatua ihan vähän. Mulla on ylläri jota mä en kylläkään aio kertoa kellekkään ^_^ Oli vaan pakko sanoa se hähä. Kalsarikännien tuloksena näppiksestä pystyi kaatamaan kaljaa suuhun ja yhtä näppäintä painaessa tuli kolme kirjainta ja noi yhet luovutti liian aikasin. Joo ei se reissu olekaan Hirviaholle vaan jonnekin Aaretin luo? No kerran ku vappu on ni kyllähän mun täytyy raippa ottaa mukaan =D