Tyrävyötä tuutin täydeltä...Kuuntelijoiden keski-ikä 13 vee.Mitä siitä?
Tällä bändillä on suuri merkitys.Se oli tällä kylällä mun ikästen kesken ensimmäinen kova juttu.
Kun muut kuunteli poppia,ni pahat tytöt kuunteli tyrävyötä.On siinä paljon muutaki.
Se bändi kuului siihen elämään sillon,ja aina muistaa jotain kun kuulee tyrävyötä jostain.
Hyviä sanotuksia.Tällä bändillä pääsee menneisyytee.
Huomasin myös et en kestä kun ihmiset tappelee.Edes sanaharkkaa.
Mun korvia alkaa aina kuumottaa ja haluan juosta pois.
Joku outo pala nousee kurkkuu,ei samanlainen kun itkettää melkein.
Ahdistaa.

"Reseptissä unohdusta on saanut kauan odottaa.
En minä tiedä rakkaudesta,kuka minua opettaa.
Kerro mulle miksi teen sen vaikken tarkoittanutkaan koskaan.
Sinä kasvoit maailmaasi jossa ei ole tilaa."
Tyrävyö-Sinun maailmasi