Nakertaa ihan vitusti, miks musta tuntuu että parisuhteet on ihan perseestä. Yksin ei ainakaa tarttis ajatella ketään, eikä huolehtia kuin itsestään. Ei tarvitsis kysellä toisen mielipidettä eikä nalkuttaa mistään, ku tietäis että syyllinen löytyy peilistä. Olis puolet vähemmän sotkuaki. Mä en yksinkertasesti jaksa nyt. Tiedän että mua ei ole helppo miellyttää, mut pitääks mun vittu hoitaa kaikki viel töiden ja koulun lisäks kun sitä aikaaki on niin vitusti ja jaksamista. Käydä kaupassa ja hoitaa safkat ja pyykit ja siivota ku ei tapahdu mitään tai jää puolitiehen jonku vitun pelin takia. Tiskit lojuu monta päivää et eiköhän ne ole siinä kolmessa päivässä jo lionnu ihan hyvin. Olis kiva jos asiat tehtäis loppuun kun ne on kerta alottanukki. Vaikka kuinka sanois asioista ni ei... Enkä viitti sanoa asioista montaa kertaa, jos ei mitään tapahdu ku pari kertaa sanoo ni sitte ei tarvi ihmetellä minkä vitun takia mä taas olen kyrpäotas! Joo ei ne parisuhteet vaihtamalla parane, jotkut asiat muuttuu mut silti mua vituttaa edelleen samat asiat. Jostain löydän aina nää vitun Herra Huomaavaiset jotka ihmettelee: Mitä asuuks täs samas asunnos joku muuki? Juu ei, kaikki tapahtuu automaattisesti.. SAATANA mua nyppiii! Ehkä mun ei pitäs asua saman katon alla kenenkään kanssa, siitä ei tuu muuta ku riitaa.