Tänään lähti kesälomatoiveet menemään, toivottavasti saan ne Tuska-päivät vapaaks/lomaksi. Olis ihan hienoa. Saa nyt nähdä tuleeko ostettua lippuja, jos ei ni mukaan pitää lähteä ainakii. Mulle tulvii mieleen hirveesti kaikkea semmosta mitä en ole edes muistanu. Oon nähnyt unia vanhoista asioista. Muistin yhden paikan josta tykkäsin penskana. Herrasmannin uimarannalla oli sellanen pikkukioski jonka nimi oli Cafe Mörrin Colo... Se oli sellanen aurinko Jaffataustanen juttu missä luki sinisellä. Sitte oon nähny paljon unia kissoista. Viime yönä joku mies hautasi kissaa ja tappoi toisen kun sekin piti haudata. Ja se kissa seurasi sitä kiltisti metsään pahaa aavistamattomana. Aikasemmin näin unta kissasta joka oli ihmisten kanssa häkissä ja otin sen häkistä ja laitoin takkini sisään ettei kukaan tee pahaa. Outoa. Mistä nää kaikki oikein tulee?  Ainiin mulla on kengät vailla kotia. Mustat Pennangalan merkkiset platformit, ovat mulle ihan liian pienet. Kuvaa ei just nyt ole mutta menee varmaan huuto.nettiin. Kokoa 38 ja kapea lestiltään sekä pohkeesta.