Mä en ikinä saa tänne kirjotettua kun aina soi puhelin tai jostain näppäimestä koko paska hyppää yhden sivun taaksepäin. Tai ajatus keskeytyy jotenkin muuten. Tämänkin postauksen aloitus part 3... Ja aiemmin tällä viikolla oon koittanut myös kirjoittaa mutta sama juttu joka kerta. Fiilis menee. Vaikea käsittää että työt jatkuvat vasta ensi kesän jälkeen ja halutessani vasta kolmen vuoden päästä. Saa nähdä mihin ratkaisuun päädyn. Veke on liian pieni vielä ensi kesänä että voisin täysin palata töihin, mutta rahallisesti kotona lölliminen ei kannata jos meinaan säilyttää jotain tasoa elämisessä eikä tarvitsisi laskea joka hemmetin euroa. Enkä meinaa kaipuuta mihkään turhaan hömpään vaan ihan perusasioita, kissojen ylläpitokin imee ihan kivasti euroja kuukaudessa. Enkä halua tarjota niille halvinta mahdollista paskaa koska se on todettu lyhimmäksi tieksi eläinlääkäriin taas. Kunnon kissanruokaa missä liha on lihaa eikä ruskeaa mössöä ja ihan raakalihoja ja sisäelimiä. Kuivaraksut jätin pois kokonaan. Kaikki ruuat sekoitan veteen koska toinen ei juo ja virtsa pääsee saostumaan ja oireilua alkaa ilmaantua. Vähän tyyriimpää hiekkaa oon hankkinut myös ja todennut että hiekan menekki on pienentynyt, ei ihan puolella mutta kolmasosan. Aina jos olen lähtenyt tinkimään ruokien suhteen olen saanut takkiin aika pahasti ja lopputulos on eläinlääkäri. Hiekanvaihdokseen päädyin ihan vain siisteyden takia. Mikrohiekka on helpompi pitää puhtaana eikä se leviä ympäri asuntoa kuten isorakeinen ja menekki on pienempi. Nyt on viimeinen kuukausi aikaa lölliä, mikä voi tarkoittaa mitä tahansa aikaa kahdesta viikosta kuuteen. Lähtö Päksiin voi tulla milloin vain. Pitäisi käydä vielä Lahdessa morottamassa paria kaveria ja lyhennyttämässä otsista,mutta bussilla en kyllä lähde enää. Painoa on tullut alusta asti n.6 kiloa mikä kuulostaa mun mielestä ihan kauhean vähältä. Mutta eipä muuta voi odottaakaan kun ulkomuoto on "söin juuri koripallon". Nyt mä odotan lunta ja auringonpaistetta. Vaikka kesä oli sadetta ja mukaviileää niin en valita. Just sellaista kun pitääkin. Mutta johtuukohan parista edellisestä helleksesästä että porukka napisee heti jos lämpötila ei ylitä 25 astetta. Nyt on parasta, ilma on raikas ja auringonpaiste sellaista jännää. Ei lämmintä mutta kirkasta. Meh like