Kerranki ku sais nukkua pidempään niin pomppaan sängystä ylös ennen seitsämää.
Nukahtaakaan en voi ellei ole täydellisen hiljaista juuri nukahtamishetkellä.
Eilen sitä säesti kuorsaus naapurin tasajalkapomppimisella.
Kummallista että melkein aina kerrostalossa ihmiset poraavat tai muuttavat järjestystä yöaikaan.
Tai siltä se kuulostaa.
Tatuointia kutittaa niinmaanperkeleesti.Ja raapia ei saa.
Porukoilla ollessani näin niin häiriintyneitä unia.
Henkilö X oli meillä ja juttelin mukavia sen kanssa ja järjestelin vaatekaappia.
Avo tuli kotiin eikä noteerannut mua mitenkään.Olin vaan että häh?
Kysyin sitten että mitä ihmettä se oikein meinaa ja että onko meidän välillä sattunu jotain ihmeellistä.
Kävi ilmi että se oli lempannut mut ja vaihtanut henkilöön X kun nalkutan niin paljon.
Olin aamulla herätessäni vielä monta tuntia sen jälkeen että mitävitt...
Uni ikäänkuin jatkui edellisestä päivästä suoraan,eikä meillä ollu mitään känää.Oli oikeastaan
tavallista ihanampi päivä.
Ja mä en IKINÄ ole nähny tollasia unia,enkä ole ollu mustis tai mitään.
Mä olen sitä mieltä että mustasukkasuus ei kannata koska se ei hyödytä ja se tavallaan osottaa että ei luota toiseen.Vaikka on silläkin toinen puoli:Menetyksen pelko ja osoitus siitä että välittää.
Ja ei-mustasukkaset henkilöt ei välitä vai?