Ensimmäinen erä:En kykene muuttumaan.
Mua ahdistaa ja musta tuntuu pahalta.
Minkä mä sille voin että oon ujo ja sulkeutunu luonne.
Musta tuntuu että mut tuomitaan luonteen takia.Ja että mun pitäisi muuttua.
Mut on ahdistettu nurkkaan.
Musta tuntuu että mä olen yhdentekevä,mut voi aina vaihtaa tosta noin vaan.
Ilman tunnontuskia.
Mun luonne on vika joka täytyy korjata tai siitä täytyy päästä eroon.
Musta tuntuu että en kelpaa tällaisena.
Kuinka kauan mua jaksaa katella?
Nyt multa vaaditaan liikaa.Liikaa mun luonteelle.
Nyt pitää miettiä hartaasti asioita.
Tai yksinkertasesti kieltäytyä seurustelusta,se ei sovi mulle.
Vaikka tahtoisin.Vastapuoli vaatii vaan aina liikaa.
Ehkä mä vaadin liikaa aikaa ja ymmärrystä.
Kiire,aikaa ei riitä.Kuka sitä ymmärrystä kaipaa?
Helppoa tehdä kuten sanotaan.
Helppoa olla ovimatto.

Mut mulla on oma tahto...
Ottakaa tai jättäkää.