Sika sitä, sika tätä, mulla menee hermo. Miten helvetin tyhmiä tai kusetettavissa ihmiset on. Järjen käyttö on sallittua joohan? Media on pelotellut ihmiset uskomaan että me kaikki kuollaan sikaan saatana! Sitte rokotusjonoissa ollaan väkivaltasia jos jää ilman piikkiä, tai joku etuilee. Luulen että mitään suurepidemiaa tuskin tulee, kuolemantapauksiakin o mehustettu ja kaikki ilmotetaan mediassa. Jos joku kuolis normi kausi-influenssaan niin hiljasta pitelee, kun se sika tulee ja sika vie. Töissäkin mulle sanottiin että mulla olis hyvä olla sellanen naamamaski, joo ehkä mutta pitäisin sitä ihan muista syistä kuin Sian pelossa. Ja sitten hamstrataan kaupoista käsidesiä ja lillutetaan siinä ja ollaan muutenkin ylihygienisiä, eikä edes normaalit bakteerikannat elä ja sitten ihmetellään kun aletaan sairastella. Kai se pöpö iskee kun ei ole enää vastustuskykyä tai se on desifiointiainelutrauksen seurauksena laskenu. Voin verrata että siisteysintoilijoiden muksut on useammin sairaana kun sellasten, jotka antaa muksujensa syödä hiekkaa ja paskasia leluja eikä lotraa klorinilla himassa. Ok, jos mä kuolen sikaan, oon ollut väärässä.Mitäköhän seuraavaks?  Kaikki mitä tv:ssä on, on tietysti totta, eikö vain, syödään Activiaa ja juodaan Actimelia niin ollaan terästä. Ne on ne kolme asiaa mitä ihmiset kaupasta hamstraa: Actimel, Activia ja käsidesit... =D