Viimeinkin aamu kun kelpaa hengitellä taas. Kaksi päivää on tuntunut että joku puristaa solar plexuksesta, enkä saa henkeä. Kauhea tunne kun tuntuu että tukehtuu eikä happi kulje. En tiedä mistä moinen johtuu mutta eipä tässä muutenkaan ole ollut kovin mieltäylentävä fiilis. Ajattelin jo uutta blogin nimeäkin: PaskaLife. Mutta sellainen osoite on jo olemassa enkä viitsi kopioida toiselta. Tykkäsin siitä blogista mutta se on kadonnut. Olen pelaillut WoWia aamuisin kun on hiljaista. Tänään tosin tuli nukuttua yhdeksään joka on myöhään! Eilen ja muina aamuina olen herännyt ennen kahdeksaa joten pikkasen harmittaa, mutta nyt on loma eikä tarvii lähteä mihinkään. Äiti sanoi mua rajoittuneeksi kun en usko enneuniin tai siihen että asioita voi aavistaa ennalta. Pitää vain nähdä ympärillä olevat merkit. Mä en mene noihin juttuihin ihan täysin mukaan, kyse on kuitenkin mulle uskon asiasta. Enkä pidä siitä että mulle tuputetaan jotain mihin mun pitäisi uskoa. Juju mun rajoittuneisuudessa on se että ne vihjeetkin jotka saa ovat niin epämääräisiä että ne voidaan liittää mihin tahansa. Haluaisin uskoa aika moneenkin asiaan mutta epäilen niin paljon ettei se tule onnistumaan. En oikein välitä noista mielen jutuista, tarvitsen jotain jonka nähdä ja tuntea käsin ja muilla aisteilla. Ei sillä aavistusaistilla.