Kaikki näyttää taas kirkkaammalta kuin pitkään aikaan, ihan kuin se sumu olis pyyhkästy mun päästä pois. Tai sitten tää on taas vaan väliaikasta ja kusetan vaan itteeni. Nääh.. ehkei. Puhuin taas Villen kanssa ja kerroin sille mietteistä ja ihan yksinkertasista oivalluksista mitä on tos viimeaikoina tullu mielee. Ihmettelen vaan miten ihmeessä niin yksinkertasten asioiden kaivaminen tuolta aivosta itse oli niin saakelin vaikeeta. Ja vituttaa myöntää että se oli oikeessa ja luulen että se sai mut miettimään asioita. Sanoin että löysin motivaation joka oli kateissa pidempään kuin pari vuotta, ehkä siitä asti ku kaikki alko mennä vituiks. Sanoi vaan että helkkarin hyvä, mut yks asia mun pitää vielä oppia: Puhumaan suoraan. Tiedän sen itsekin ja on parempi mieli jos sanoo kaiken suoraan. En mä sitä tahallani tee, en vaan mieti seurauksia jos jätän kertomatta tai kierrän jonkun asian. Mun kanssa ollessa moni asia jää epäselväksi jos ei tivaa suoraa vastausta tai kysy just oikeita kysymyksiä. Noh, mulla on yks elämä ja se on liian lyhyt siihen että haluisin tehdä siitä paskaa murehtimalla asioita. No sen verran että saan asiat selviksi ja sitten voin olla hyvillä mielin. Asenteesta tää kaikki on ollu kiinni ja mulla on ollu niin helkkarin paska asenne kaikkeen. Aika klisee mutta elämä on sellasta minkälaista siitä tekee mut en jostain syystä ole nähny niin yksinkertasta asiaa vaikka se on saakeli ollu niin monta kertaa mun nenän edessä.Sokee paska!!! O_o Nyt on niin loistava fiilis ^_^ Motivaatioo ja kaikkee!! Tässä oli varmaan taas ristiriitoja vitusti. kuten yleensä.