Jyrää oli ja meni,niin oli takkikin.
Laukku oli täynnä,joten se ei mahtunut sinne.Se on pudonnut jossain vaiheessa.
No eipä hätää,ainoa vaan että se oli mun takeista ainoa sopivankokoisin.
Lähdettiin Heilistä kotiin yhdentoista jälkeen.
Mä olen aika typerä.Ihminen jota en tunne,ja silti mä inhoan sitä.
Aika hölmöä.Loppuenlopuks pitäs varmaan käyttäytyä ku normaalit ihmiset ja jättää
koko ihminen omaan arvoonsa.Ei mun tarvii olla sen paras kaveri,eikä riitapukari.
Kyllä hävettää.Vaikka mitään ei tapahtunut,mutta suuni avasin myöhemmin ja sieltä tuli sammakoita.
Ei tosin henkilölle josta puhuin,mutta silti..
Heräsin just kun Satu laitto viestiä josko lähettäs kahville.
Ehkä myöhemmin kun muutama tunti menee juurikasvuillessa ja heräillessä.
Kurkkuki on hirveen kipee,ku viime yönä söin burana-capsin,ja se jäi mun kurkkuun kiinni ja poksahti
sinne.Se lääkeaine jäi kurkkuun muhimaan ja nyt polttelee ikävästi.