Pitkä tovi mennyt.On niin saatanan tyhjää.Mä halusin pois Heinolasta,mutta en pääse.Hemmetin kaupunki.
Voisin kadota ihmisten ilmoilta taas maan alle tavoittamattomiin.Mutta aina,AINA joku löytää mut.Maailma on liian pieni.Joku tuntee sen jonkun joka tuntee sen jonkun joka tuntee mut tai mun tuttuja.HAluisin olla täysin tuntematon ja aloittaa kaiken alusta.Jos tieto lisää tuskaa niin siinä tapauksessa tiedän jo ihan liikaa ja enkä haluaisi tietää mitään.Ihan kun mun selän takana tapahtuisi jotain.Jotain mitä mulle ei kerrota.Porukassa olo on aina niin ulkopuolinen.Tuntuu että olen vaivaksi ja liikaa joillekkin ihmisille.Että ne haluaisi mun lähtevän,tai että pitäisin turpani kiinni.Jee mä saan takin,tummanvihreän.Olikohan se Mikko ihan tosissaan kun pyysi mua käymää Savonlinnassa?Jotenkin vaivaa se että käyn niillä kylässä.Siksi koska kysyn voiko tulla käymään,eihän siihen voi sanoa että "Et voi".Tai no voi mut se on epäkohteliasta.En taida nähä Anneakaa enää.Se oli mun kesätyökaveri,ihan älyttömän mukava.Sen puhe alkoi tarttua kuten "Mä en kestä sitä"(siis jotain hassua ku se on niin hassua).Tai jokin on ihan "tajuttoman" jotain,tai jokin on typerää.
Sitten se kysy että tiedänkö mitä tarkottaa KÖPSÄ.Ei mitään hajua...Niin ne työtki loppu..onneks.Ei enää trvitse nousta aamuviideltä ylös.Vaikka herään muutenki jo tosi aikasin kun on niin valosaa.Koht on jo syksy ja alkaa haista paska...YÄK.Syksy on tosi masentavaa aikaa.Sillon menee muutenki tosi huonosti.Onneks vuodet menee nopeesti.Eltsi pitää bileet tiistaina...Mutta en mä taida mennä,lähen mökille rauhottumaa ja nukkumaa.Vaikka se on tosi karmiva paikka siellä tulee helpottunu olo.Sellanen että jalat painaa monta tonnia,mut silti olo on tosi kevyt.Ja kun pään laskee tyynyyn ni uni tulee saman tien.Ellen ole sitten ihan paniikissa,koska siellä todella on jotain.Niin sanoi isäni,niin sanoi pappani.Pappa sanoi että paha asuu siellä.En ikinä kuullut sitä,mutta sitä tunnetta ei voi kuvata sanoin...Aivan kuin jokin tuijottaisi koko ajan.Ihanaa siellä kukkuu käki.Eltsin bileistä ei seuraisi minulle mitään hyvää.Enkä halua edes haistella tai katsella Heinolaan päin.Pitää vaihtaa maisemaa,Lahdestakin kauemmas.