Ihan kivasti pyörähti työt käyntiin, mut positiivisuus alkaa olla lopussa. Mua vituttaa taas se että toinen luistaa vastuusta ja asioista jotka pitäisi hoitaa. Siirretään,siirretään ja jos jotain käykin niin ihan sama. Ihan kun mun selän takana vois olla piilossa ja laskea mun varaan asioita. En ole jäkättäny noista asioista nyt, huomautellut olen pari kuukautta. Kiva kaksiokin löytyi mut en kyllä tiedä haluanko muuttaa jos asioiden hoito on noin vitun luotettavalla pohjalla. Mut eihän siinä mitään kyllä mun luona voi asua ihan vitun hyvin, ja unohtaa ne muutamat velvollisuudet jotka on niin vitun ylitsepääsemättömän vaikea hoitaa. Jos yhden asian hoitaminen on kuukauden patistamisen takana AINA niin en mä jaksa sellaseen lähteä jos toinen ei tee elettäkään muuttaakseen asiaa. Ikuisia kiistanaiheita part.mikälie. Niin mutta ei tainnu tulla mieleen että kyyti voi olla kylmää kun pinna katkeaa. Menolippu himaan ja siellä on sitte kuva tönöttää kun sähköt on poikki. Ainii, mitä väliä sillä on? Hälläväliä-asenne saattaa toimiakin haha